Vårfika i solen

Om bara klockan ville gå lite fortare. Ska nämligen möta upp Sofia vid 16.10 och ta en härlig vårfika, kommer väl bli Fräckas som vanligt!! Men det gör ju inget, för det är ju det vi gillar bäst. Give me blåbärspaj!



Jag var och slingade och klippte håret vid tio imorse, tog ca 1 ½ timme och jag blev helnöjd. Nu är jag mycket ljusare än tidigare, mitt hår har fått en vårstyling. Efter det tog jag en runda på stan, köpte ett par dösnygga ljusa jeansleggings och ett korallfärgat linne på VILA och sen en del mediciner som jag behövde hämta ut.

Idag är det pappas födelsedag. Ska överraska honom senare med att vara hemma på Vickelby när han kommer hem. Har köpt en lite present till honom.

Dags att diska?
åhhh nej jag vill inte



PUSS

Kommentarer
Postat av: Kregert

<3

2009-04-15 @ 19:05:39
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0