Vårkläder till bloggen

eller vad ska man säga?

Detta blir bloggens vår-outfit 09 !

Vad tycks?


Kände för något nytt, kände för en förändring. Så nu blev jag iaf lite nöjd, kanske blir någon lite ändring på textfärgerna. Men nu ska jag alldeles strax diska upp disken och sen i säng och sova.

Idag skulle morfar fyllt 70 år. 13 april 2009, jag hoppas att han har en förbenat härlig 70årsdag i himmelriket med en stor jordgubbstårta. Men det är jag nästan säker på att han har. Årsdagen närmar sig med stora kliv. Jobbigt? Jaaa . . .

Imorgon ska jag jobba hela dagen igen, inte lika gött som idag med massa OB hela dagen. Men det får väl gå. På kvällen är det innebandy med MAXarna som ska med till Bollnäs på MAXturneringen. Den 11 maj gäller det.


 


GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0