Åskigt värre

Ja idag har min fiende Åskan varit framme igen. Usch va dåligt jag mår när åskan kommer, jag blir helt stel och kan inte sitta still men inte göra nåt distraherande. Hela eftermiddagen ( som min pappa påpekade när jag sa hela dagen ) har det regnat men nu verkar det vara lite uppehåll.

Imorgon är det en rolig dag för jag får träffa min älskling. Sen ska jag klippa mig, fixa mammsingens present och hämta ut min iPhone innan jag drar till Sthlm. Hoppas att jag pallar med allt bara, matintaget har ju inte fungerat så bra förutom nu vid middagen så fick jag i mig ett stort lass potatismos ( eget! inget halvfabrikat ) och två hotdogskorvar ( STOLT! ).

Nu är det dags att röja lite tror jag. Har lite disk kvar och sen ska jag försöka packa lite.


PUSS

Kommentarer
Postat av: gurkan;)

stackare det kan inte va kul:( jobbar du i helgen eller?

Jaa jag gav dom utmärkt service:D



Krya på dig

2009-08-13 @ 20:26:53
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du missa ju mig! /sis! <3

2009-08-13 @ 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0