Halsfluss

japp jag hade skiten. men nu har jag snart ätit antibiotika i två dygn och är förmodligen smittfri efter det. men min kondition är ju inte vad den ska, mina matvanor är inte i balans än. jag är helt enkelt svag i kroppen fortfarande, försöker tvinga i mig spaghetti och köttbullar nu (går inte sååå bra, spaghettin går ner men inte så många köttbullar).

om febern är borta så tänker jag ändå bege mig till Daniel på fredag, kan piggna till lite mer där. vill vara med honom nuuu. saknar honom jättemycket. ska bli mysigt att åka upp till honom igen. myshelg står på schemat.

nu sitter jag o väntar på att mitt favoritprogram (So You Think You Can Dance) ska börja men innan dess Bachelorette. Ska ringa min älskling också o snacka lite med honom men innan det ska jag röja liiite i köket. Imorgon ska jag diska upp all disk om jag orkar. Känner mig matt bara av att stå upp lite, blääää!


HALSFLUSSPUSS (mottag ej denna puss för då kommer ni bli smittade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0