NattelinattBlogg

hahaha vilken rolig rubrik va?


ÄNTLIGEN är sista nattpasset för den här gången avklarat. Är faktiskt lite stolt över mig själv att jag klarade den här natten även fast huvudet, halsen och magen hade ONT! Sen måste jag ju säga att mina bladdertackor Brönta och Putte va ju rätt bra faktiskt ( lite mycke snack bara!! ). Men i början av passet trodde jag att jag skulle klappa ihop, men då kom Chris in och räddade upp situationen ( tack så mycket! ).

Allt slutade ju bra till slut. Jag tror inte de har så jättemycket att klaga på i alla fall. Och är det något så tror jag att det är okej eftersom jag snackade med biträdande om det ;) Men nu kan Brönta stekbordet och Putte kan fritöserna, BRA JOBB!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen hoppa vidare till sängen för lite skönhetssömn.

Så ska jag ta en till värktablett för nu börjar huvudet värka igen, aj aj aj!

Undra va hjärtat drömmer om just nu . . . Saknar honom otroligt mycket. Tur att det bara är några dagar nu tills jag får träffa honom igen. Då ska vi ha mysigaste helgen. Plus att jag åker upp igen efter bara två dagars jobb. Baby boo <3



GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Baby Boo

Längtar tills du kommer hjärtat!

Saknar dig så sjukt mycket!

<3

2009-08-10 @ 17:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0