Ont i halsen och huvudet

och jag har en natt till att avverka. Jag känner mig helt slut om jag ska va ärlig. Jag skulle vilja krypa tillbaka till sängen och inte vakna förrän på fredag då jag ska till Daniel <3

Men det är väl bara att hoppa i brallorna och på med spacklet för att bege sig till jobbet och avverka några timmar (17.30-2). Hoppas det håller sig lugnt ikväll (kommer säkert inte hända) för jag är inte på topp med den här halsen och skallebanken, IPREN va det ja!

Imorgon ska jag förmodligen träffa Elin och bebbemagen. Sist fick jag känna bebisen sparka därinne i  magen, snacka om häftigt. Bara en månad kvar tills den lill* ska titta ut, spännande!

Dags och göra sig iordning och åka ner till jobbet . . .



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0