Städa är tråkigt

men ett ont måste. Skulle jag få välja skulle jag skaffa städerska och en diskare/diskmaskin. Det kanske låter som om jag är lat, men jag stökar ner så fort i min lägenhet så det känns som jag alltid städar här hemma.

Idag är städningen ett måste verkligen, för ikväll ska syster sova här efter att vi har gått på utomhusbion ( Mamma Mia är det ikväll ). Sen ska jag provcykla min nya fina cykel. Det är en Vit Crescent Maria 7växlad.


Den här är det, men min har brun sadel och bruna detaljer på handtagen!


Nehe nu ska jag diska och sen laga mat, undra vad man ska hitta på idag då. Fisk? Pyttipanna? Pasta? Ris? Potatis?


Att vara ifrån Daniel är påfrestande, i alla fall när man vet att man inte kommer träffas förrän nästa fredag. Men vi klarar detta, det gör vi. Tycker om honom så otroligt mycket <3



PUSS

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det där med städningen ÄR värsta evighetsgöran. Alltid finns det något som ska diskas eller putsas eller sopas eller tvättas eller...

2009-08-06 @ 16:16:13
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0