Underbara helg

Har haft en underbar helg i Stockholm hos Daniel. Jag mår såååå bra när jag är med honom. Vi har typ bara tagit det lugnt. I fredags hade älsklingen köpt hem räkor, bröd & kex med ost och vitt vin som vi smaskade på efter tolvslaget när vi kommit hem. I lördags sov vi länge och sen så gick vi ner till centrumet vid Karlaplan (Fältöversten) för att titta på ny mobil till älsklingen. Han köpte den han helst ville ha men som inte gick att beställa via nätet, de hade bara de andra färgerna som han inte ville ha där. Så nu har älsklingen Telia, så nu ringer vi gratis till varandra och han smsar också gratis som jag OCH han har en skitsnygg mobil (nya SonyEricsson W995i) och snart har jag min iPhone 3Gs (den är beställd).

Efter att vi gjort det så åkte vi in till city och gick en stund där, jag hittade ett par klockrena jeans (på Zara) som jag bara va tvungen att köpa. Efter det åkte vi vidare till Huddinge för att äta mat hos Daniels familj (liiiite nervöst va det ändå, första gången jag träffar dom). Dom var jättetrevliga och väldigt lätta, det gillar jag.

Efter det när vi skulle hemmåt svängde vi förbi O'Learys i Huddinge för att ta en öl/cider med några av Daniels kompisar, men det blev några fler öl/cider och jättetrevligt sällskap. Sen var det hem och mysa järnet innan båda däcka.

Idag blev det massa morgonmys och sen pizzamys, väldigt slapp dag innan jag åkte vid niotiden. Lika tråkigt varje gång att lämna min baby.

JAG ÄR KÄR <3


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0