ÅngestHejÅngest!

Försvinn. Försvinn. Försvinn.

Dumma ångest försvinn!

Japp, jag har ångest inför traineeprovet på onsdag. Och inte vet jag varför egentligen. Vad har jag att oroa mig för? Jag vet att jag kan, bara jag inte låter nervositeten ta över liksom. Positiva tankar, det är det jag ska tänka nu!!!

Hmmm, när ska man äntligen få så mycket i lön att man är nöjd? Kommer man någonsin bli nöjd? Jag skulle vara nöjd med ett heltidsjobb, jag vill jobba mer. Måste säga till att jag hoppar gärna in och jobbar nästa vecka då jag är ledig tre dagar.

Nu är jag uppe alldeles för sent . . . Men jag kan faktiskt inte sova, så nu tänkte jag ta till ett riktigt försök. Borsta tänderna och gå och sova. Tvinga mig själv att sova eftersom jag behöver sömnen, då jag ska plugga och jobba imorrn.



GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0