Expedition Städning!!!!

Ni kan ju alla gissa vad jag ska ha för mig tills jag börjar jobba vid 17 . . .

STÄDA!

Och det innebär: diska, damma, dammsuga, moppa, plocka, tvätta


Men jag är glad ändå för jag gillar livet riktigt mycket alltså. Jag är inne i någon positivitetsbubbla just nu känns det som. Jag har nog inte tittat på riktig TV på hur länge som helst utan här hemma har SexAndTheCityBoxen gått varm och nu är den färdigtittad. Hur kan man inte tröttna på att titta på en serie varje dag, massa avsnitt?

Imorgon börjar ju MELODIFESTIVALEN, vad ska man säga? Hoppas på lite nya härliga schlager-dängor, då jag är väldigt fäst vid schalger. Jag kan inte rå för det, men jag älskar att dansa och sjunga till den sortens musik. Tänkte kanske höra om Elin vill komma och titta på det med mig, lite myskväll. Jag jobbar ju hela dagen imorgon och även söndag så det blir ju lugna kvällar.


Dags att sätta fart på städandet för om en timme börjar min tvättid!



PUSSELIPUSS


Psst! Kolla in Prinsessans Blogg , hon har nu äntligen fött sin efterlängtade dotter Ella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0