GODNATT!

Nu har jag suttit med bloggen ca en timme för att försöka mig på något nytt, men jag blir inte nöjd. Så det får vara kvar så som det är så ska kanske försöka någon annan dag. För nu är jag så trött så trött. Ska bara skriva en lista över vad jag ska göra imorgon, det är en del kan jag lova er.

Var riktigt skönt att träna idag även om jag inte gillade passet överhuvudtaget, så det blir inte att gå någon mer gång på det här passet med den här ledaren. Men kul att träffa Sofia, lite skitsnack hann vi med <3

Dags att stupa ner i sängen. Men först bjuder jag på en bild där jag poserar tillsammans med min bästa vän Elin. Det var i höstas/vintras när Rahma var och hälsade på hos mig.


Same skirt different people <3



GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0