Jag räknar ner till Trysil

18 dagar kvar tills vi ( hela familjen Karlsson och hela familjen Nilson ) åker till Trysil för en veckas skidåkning.
Vi kommer alla att älska hela veckan!


Nu har jag lagt natthelgen bakom mig och den gick hur bra som helst. Jag och Chris tillsammans med de andra tjejerna på fredagen och lördagen och sen körde vi själva på söndagen. Vill ge tjejerna vi jobbade med mycket credd då de jobbade på väldigt bra och detta underlättade för oss.

Natthelgen kan man summera som väldigt bra, allt gick smärtfritt.

Nu är det ny vecka och nya möjligheter. Jag ska börja veckan med att träna, hinner jag städa också ( hihi, jag och min städning ) ? Får väl ta lite idag och lite imorgon, ska förresten hoppa in och jobba imorgon. Behöver verkligen pengarna, hur kan man ha det så tjärvt?

Igår var jag ute hos familjen på söndagmiddag innan jobbet. Det är så härligt att få komma "hem" och bara vara lite. Sen att pappa kom med världens överraskning gjorde ju inte saken sämre direkt. Han ska köpa en ny skiddress till mig inför Trysilresan. Det hade jag aldrig kunnat tänka mig, jag är så glad att jag svävar på moln just nu.

Så vid tolvtiden idag gick jag ner på staden och tittade, provade och lade undan den skiddressen jag och pappa såg på Stadiums hemsida. Här är den, fast man kan inte riktigt säga att färgerna är som i verkligheten:
   
Det är ju två av mina favoritfärger också, rosa och brun. Den kommer bli perfekt!

Nu är det dags att äta något så att jag orkar med träningen med Sofia och Emelie vid 16. Medelpasset som ingen av dom tyckte om första gången de var på det ( hahahaha ), jag blev så förvånad när Sofia sa vilket pass de skulle på.


PUSSELIPUSS

Kommentarer
Postat av: Nicopicopäronpung

Vi kommer va snyggast i backen! :D

2009-02-23 @ 19:30:33
URL: http://annanicolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0