Kungligt bröllop 2010

Kronprinsessan Victoria får till slut sin Daniel Westling, som blir prins av Sverige.

Jag tycker att det är kul att de äntligen har förlovat sig och ska gifta sig. Kungen och statsministern har gett sitt godkännande. Jag är glad att vi har ett kungabröllop att se fram emot nästa år. De är så fina tillsammans.

De passar så bra ihop. Fina drag båda två.


VAD TYCKER NI OM FÖRLOVNINGEN?



Idag ska pappa komma och möta upp mig och så ska vi köpa skiddressen som är undanlagd. Efter det blir det träning på Friskis&Svettis, det är ju Aerobics basic idag och jag kan äntligen gå. Ska bli kul att gå igen, har längtat efter det.

Borde egentligen städa nu men känner mig väldigt seg efter jobbet. Men ska hinna dammsuga innan jag möter pappa och sen är det bara toaletten kvar. Det är ju så skönt när det är klart, det är rent och luktar gott.


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0