Lugn kväll!

Här hemma har jag en lugn kväll. Har avnjutit en pizza ( eller en halv, mer orkade jag inte ). Nu börjar En djävulsk romans som jag tänkte se, det var ju ett tag sen. Den är riktigt bra tycker jag, något sjuk men bra. Jag får inte missa utslagningen i Let's Dance sen bara.

Vem var bäst ikväll i Let's Dance då?
Jag tycker Morgan och Magnus är outstanding!!! Mina favoriter!

Jag tror faktiskt Morgan vinner hela tävlingen. I like him, Tippen-Morgan liksom!!!



Imorgon blir det jobb. Familjehelg på MAX väntar. Kom dit och ät! Ta med dig familjen med, barnen får ansiktsmålning och det finns även en teckningstävling under hela helgen!


PUSSELIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0