MÅNDAG

SORRY för dålig uppdatering! Jag har haft fullt upp hela helgen.

Det har varit en massa massa plugg och så var det middag här hemma med familjen och mormor igår, mysigt värre.

Jag sitter nu och renskriver det sista som ska skrivas ut på jobbet senare idag. Eller renskrivningen av mina anteckningar, sen ska jag ju göra klart facit till övningsproven också, suck! Men sen är jag klar och då kan jag fokusera till tusen imorrn! Jag är i god fas!!!

Är så jävla spänd nu asså...


PUSSELIPUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack gumman för en utmärkt middag, det fixade Du kanon men hade ju inte väntat mig något annat heller när det gäller Dig / mamma

du fixar det på onsdag

2009-02-02 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0