MELODIFESTIVALEN UPDATE!

Mina favoriter gick vidare!!!

Men vad gör Caroline af Uglas där egentligen? Kata(fucking)strof!
Hon ser ju berusad ut på scenen, det är väl inte acceptabelt? Sen att hon har flummig låt och ser förbedrövlig ut är väl också något att tillägga.

Shirley hade nog inte väntat sig att hamna sist i sin deltävling, hon trodde nog att hon lätt skulle gå vidare. Men icke sa nicke. Hon såg rätt besviken ut där hon satt.

Marie Serneholt, där har ni tjejen som kommer spelas på alla dansgolv efter melodifestivalen. Den kommer förmodligen bli sönderspelad, men det är en låt som håller "nattklubbsstatus". Sen att jag inte kan med henne som person bryr jag mig inte om. Hon får väl hoppas det går bättre för pojkvännen, Måns Zelmerlöw.


Väntar på spänning efter vilka som ska duellera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0