MYSKVÄLL

med Elin Pelin hägrar ikväll vill jag lova. Ska bli härligt att hon kommer och håller mig sällskap denna fredagskväll, efter en hård arbetsvecka som inte är slut än ( jobbar tills onsdag nästa vecka ). Jag ska bjuda henne på tacogratäng med ostchips till. Kom på att jag glömde köpa grejer till sallad, men ska göra gurk- , morots- och blomkålsstavar med dip till som vi kan ha till Let's Dance så det gör kanske inte så mycket. Har köpt vindruvor också.

Jag somnade här på soffan förut och va skittrött, vaknade vid halv sex och insåg att jag va tvungen att slänga mig i duschen för att hinna laga mat innan Elin kommer vid 7. Så nu ska jag slänga på mig några kläder och fläta håret, det får bli en riktig myskväll utan smink eller tillfix från min sida. Skönt att slippa det när man har smink varje dag på jobbet.

VEM åker ut i LET'S DANCE?

Jag hoppas Morgan och Magnus är kvar i alla fall!!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Nico

Vi ska med äta tacogratäng! :D

2009-02-27 @ 18:12:41
URL: http://annanicolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0