Original22kr

Då har man klarat av ännu ett 11-20Pass. Fick stå i grillen hela dagen, väldigt utmattande vill jag lova. Mot slutet kände jag mig som en zombie, icke bra. Men det är dels krävande en tisdag som denna då vi har originalhamburgaren för 22kr samtidigt som det är Skrovmål som Dagens Lunch. Massa småkött och massa stora kött. Jag måste nog säga att min insats kunde varit bättre. Men vi löste det i alla fall.

Nu på slutet fick vi en beställningen i Driven på 14 Originalhamburgare, vem äter så många? I och för sig kan det vara en stor familj men hallå 14 stycken? Känns som folk köper för köpandets skull bara för det är billigt, men vaddå? vi tjänar ju på det.

Nu sitter jag och varvar ner lite, tänkte hoppa in i duschen strax för att sedan ta mig an disken jag inte orkade igår. Inte så roligt men det är livet så det är bara att ta sig i kragen.

Lördag närmar sig! Då är det PartyParty, det ska bli sååå förbenat roligt ( inga förväntningar alls ).


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0