PANNKAKOR

Det blev pannkakor idag istället. Mina älskade pannkakor med mosade jordgubbar med socker på. Jordgubbar är också något som jag relaterar till morfar, han var galen i jordgubbar. Han och mormor åt jordgubbar ständigt under jordgubbssäsongen. Man visste alltid vad man skulle få när man kom en sommarkväll till mormor och morfar.

Såg lite av det sena Kvällsöppet med Ekdahl igår, de debatterade aborternas orsaker och skäl. Anledningen till detta var att det uppdagats att en kvinna i Eskilstuna gjort två aborter på grund av att barnets kön var "fel", hon ville inte ha en dotter. Detta tycker jag är helt absurbt, hur kan man välja bort sitt eget barn för att det är en flicka och inte en pojke? Det är väl könsdiskrimingering på hög nivå, eller har jag fel?
 

Läs mer här 

Skulle vara intressant att höra ER åsikt om detta ämne!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0