Powerwalk runt strömmen

Nu har jag varit ute på en promenad a la powerwalk runt strömmen i rask takt. Det var riktigt skönt med massa frisk luft och så lite motion. Tänkte släng mig i duschen och sen steka potatisbullar av potatismoset som blev över igår.

Träffade mamma en stund innan jag gick på promenad, hon satt med en jobbarkompis och smaskade på pizza. Men jag blev inte ens sugen, bra va?

Ser fram emot lördag, ska jag kanske inhandla lite vin? va ett tag sen som jag drack vin och sista tiden så gick inte vin och jag så speciellt bra ihop. Men det är ju gott!!!

Mormor sitter och väntar på att budgivningen ska ta slut, tror jag...? Jag vet att det är upp i 1 725 000 just nu. Mamma skvallrade. Jag älskar min mormor och hoppas hon får ut så mycket som möjligt för huset.



PUSSELIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0