Redan kväll?

Den här dagen har gått riktigt fort. Det är redan kväll och jag har inte hunnit laga mat än, jag har städat toaletten ordentligt tills nu. Det är riktigt äckligt att rengöra duschavloppet, verkar dock vara något fel med det för det stannar kvar vatten ( det rinner inte undan liksom ). Eftersom jag har långt hår så samlas mycket hår i avloppet då jag duschar.

Tänkte laga lite pannkakor till kvällsmat, gott? JAAAA! Om ni frågar mig alltså. Så blir det mosade jordgubbar till det, det är såååå gott. Pannkakor är något som symboliserar Nathalie, det kan mina vänner intyga. I LOVE PANNCAKES <3

Imorgon går jag öppning igen som jag gick idag och igår. Det är skönt att komma hem tidigt men jag är så trött då. Undra om jag ska ta ett pass imorgon på Friskis&Svettis, medel 75 vid 19.15? Jag tror i vilket fall att jag ska träna, det vill jag faktiskt.

Dags att diska och laga mat, panncakes it is ;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0