Seeegast!

Jag är så seg idag, känns i hela kroppen. Det var nog bra med en ledig dag nu faktiskt. Skulle börjat tvätta vid 7 imorse men jag kände redan igårkväll att jag inte skulle klara det, men jag har ju inte börjat än. Dags att fixa till sig lite och sortera smutsiga tvätten för att springa ner och slänga i maskinerna.

Vad händer idag då?
- Tänkte laga köttbullar och potatismos! MUMS!
- Träna, PulsMedel vid 18.15
- Myskväll

Det känns så bra just nu. Med livet och jobbet och allt runtomkring. Jag trivs verkligen.

På lördag är det Melodifestivalen igen, deltävling 2. Jag hoppas jag får se det fast vi ska ut på lördag, jag är ju en melodifestivalnörd ( jag erkänner! ). Men det är något visst med det. Jag älskar hela grejen, fast jag önskar att mina ord var deras lag, så de bästa låtarna gick vidare. Hahaha, det skulle va något va?

Dags att få fart på den här dagen!



PUSSELIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0