Skjuta upp saker och ting

Jag är bra på att skjuta upp saker och ting. Jag vet jag vet jag vet, jag måste bli bättre på detta. Nu har jag skjutit upp min städning igen, jag började re i alla mina papper som legat överallt i massa lådor runt om i lägenheten. Sen har jag plockat bort från lite hyllor i garderoben i hallen så nu har jag fått plats med lite bakgrejer, kakor och förvaring längst ner för hushålls- och toalettpapper samt läsk. Det var väl bra?

Ta en titt på min ordning i garderoben:



Sen tog jag lite andra trevlig bilder:
     

1. Min fina 4stänglade orkidée som jag fick av mormor <3
2.
Vackra rosa tulpaner jag unnade mig när jag storhandlade i måndags
3. Vackra vädret bortanför husen, tagen från mitt fönster

Jag sätter inte igång med någon städning nu utan plockar lite och sen tar jag städningen på måndag eller tisdag då jag är ledig. Ibland får man lov att skjuta upp städning lite. Jag har ju ändå varit duktig idag tycker jag, fått ordning på alla papper och betalat räkningar.

Snart ska jag och Sofia på ett MedelPass med MarieK, hon va bra sist jag gick på hennes pass. Så det ser jag verkligen fram emot. Är kul att gå med någon också när man ska träna, Sofia är ett utmärkt sällskap. WIHU!


PUSSELIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0