Spontanitet

Jag gillar spontanitet mer och mer. Förut var jag den som behövde planera in i minsta lilla detalj, nu är det lösa balliner som gäller. Idag blev en sådan dag, eller kväll ska man nog säga. Efter att jag lagat mat ( köttbullar och potatismos med lingon ) så ringde Elin och frågade om jag ville gå på promenad med henne, och visst ville jag det!

Hade tänkt att träna idag, men det fick bli en långpromenad runt strömmen istället. Det var mysigt men lite läskigt nu när det är så mörkt, en bit av gångvägen runt strömmen är inte belyst och kändes extra läskig men vi hade ju varandra. Skönt med massa frisk luft, känner mig genast mycket piggare.

Jag fick så mycket energi att jag tror jag ska baka muffins, inköpte lite ingredienser till det: ägg, dumle och choklad. Resten har jag hemma i skåpen. Så nu ska jag göra mina underbart goda kladdiga chokladmuffins. Jag tror jag får bjuda Elin på fika någon dag, det var vad hon sa när jag nämde mitt muffinsbak.

Dags att diska upp disken som blev efter matlagningen och sen baka mina underbart goda muffins. Sen tror jag det blir en dusch minsann. Får inte glömma att fixa matlådan inför imorrn också, blir dagens mat men det gör inget för det är min favorit.


PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: hihi det stämmer =) 2 olika sorter.

men dina lät också smarriga, med dumle i =)



kram

2009-02-11 @ 20:37:13
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0