Tisdag

Att folk tar åt sig då mycket av en kommentar på deras blogg, det trodde jag inte. Samtidigt som jag fötydligade att jag kunde ha fel, men vissa tar visst åt sig mer än vad de behöver. Läser den nämnda bloggen dagligen och tycker tjejen skriver på ett roligt sätt men hon tog visst väldigt illa upp angående det jag skrev. Jag hoppas hon förstår att ingenting var illa menat. Tyvärr reagerade hon på ett sätt jag inte trodde hon skulle reagera på. Så om hon läser detta så ber jag om ursäkt, för något som egentligen aldrig var illa menat. Det var ju inte så att jag skrev anonymt . . .




Idag är det tisdag och jag jobbar 15-22. Se vad denna dag har att bjuda på. Hade visst lite sömn att ta igen, satte klockan på åtta men vaknade inte förrän halv elva efter att jag somnat om. Ibland blir man lite trött på sig själv, men men nu är jag utvilad.

Imorgon blir det ett PulsMedel-pass med SofiaKB på Friskis&Svettis. Det ska bli kul att träffa henne igen och träna lite tillsammans. Alltid kul att träffa Fia liksom. Så vill jag höra allt från helgen, eller från lördagen kanske jag ska säga.

Är ledig på torsdag så funderar på att höra med Elin vad hon har för sig, om vi ska ta o ses lite. Måste dock städa lite här hemma. Ett måste eftersom jag lade städandet på hyllan förra veckan. Kan behövas en storstädning denna vecka, blir skönt eftersom jag jobbar natt hela helgen.

Dags att äta riktigt sen frukost. Risgrynsgröt och smörgåsar, thé och nyponsoppa/juice. Breakfast, here I come!



PUSSELIPUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är lugnt :)

2009-02-17 @ 19:36:59
URL: http://elinjorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0