BLASK!

Vilken dålig diciplin jag har på mig idag. Hade tvättstugan från 7 imorse, men jag gick upp vid 10.20 för att springa ner och slänga i tvätt. Men ibland måste man få sova ut helt enkelt. Imorgon kommer jag inte få det, för då ska jag och mormor till MAXI vid tio-tiden ( måste skriva inhandlingsnota också ) .

Blaskigt värre är det ute och det regnar. Vilket tråkväder. Varför kan det inte bara komma massa snö och vi kan få en vit vinter. Det här gör att jag längtar extra mycket till Trysil i mars. Det ska bli sååå roligt. Få åka skidor och vara ute hela dagarna med en paus för lunch. Det är livet!

IKVÄLL blir det mycket träning, både aerobics basic & innebandy. Det är bara att köra på!

Dags att äta frukost för att sen tvätta och städa!!!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0