Fiiiiika!

SofiaKB är min vän och vi var och fikade efter jobbet. Åhhh, det var en sån där underbar fikastund som man har ibland. Det kändes som en perfekt grej efter jobbet. Vi tjattrade på i vanlig ordning och jag hoppas hon hade lika trevligt som jag. Hon fick sig ett gott skratt minsann när jag berättade en pinsam grej, hahahaha. Men den bjuder jag på, man måste ju kunna prata om allt med sina vänner.

M i n  F i k a  :
- Sallad med räkor, ägg, majs, ananas och pasta ( grönsaker till detta också )
- Blåbärspaj med vaniljsås
- CocaCola


Sätta fart med pluggandet här nu tänkte jag. MÅSTE!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Kregert

hahahah, ja det va rikigt kul! du kan berätta ALLT för mig, det vet du va?

Och ja, jag hade det minst lika trevligt som du hade de ;)

2009-01-29 @ 21:07:58
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0