Första dagen på 2009

Nu börjar första dagen på 2009 gå mot sitt slut. Det här har varit vändpunktsdagen för mig, jag har blivit mycket bättre. Jag hoppas att jag är så bra att jag kan gå och jobba mitt lilla pass imorgon. Vill ju känna mig helt bra innan.

Gjorde ett litet test här nyss, jag gick ner till McDonalds för att träffa Eva för att äta lite. Det gick bra, det var såå skönt att få sig lite frisk luft efter alla dagar inomhus. Tur att jag tog strumpbyxor under jeansen och mössa och vanta, drog även på mig luvan när jag kom ut. Riktigt kallt ute är det. Testet gick bra, jag känner mig lite piggare nu efter mat och frisk luft.

Tänkte lägga mig tidigt idag, lägga mig och läsa lite tror jag. Sen gå upp skapligt och bege mig ner till stan när den öppnar vid tio. Ska inhandla två födelsedagspresenter, lite alkohol och byta/lämna tillbaka pyjamasen jag fick i julklapp. Det blir morgondagens prov, för att se om jag är frisk. Jag hoppas på det så att jag kan jobba.

Nehe nu börjar klockan bli mycket. Kanske dags att göra sig iordning och hoppa i säng snart. . .

Först ska jag ringa mamma och prata lite med henne!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar. hihi jasså. Jaag gick på De geer! tror bara det finns där i norrköping?

Gick du med där?

2009-01-01 @ 22:16:57
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0