GodmorgonGodmorgon

Ja här hemma i min etta på nygatan i Norrköping är det morgon för mig. Har precis avnjutit min frukost och avslutar med lite thédrickande. Så mysigt att sitta i soffan och äta frukost framför TVn.

Eftersom jag ska jobba natt hela helgen så sov jag ut länge idag för att jag ska va lite piggare i natt. Det var nog ett smart drag av mig. För annars kommer jag bara att vara grinig hela natten, that's not goood!

Det blev ingen fest igår. Alla hoppade av förutom jag och Anton, fattar inte vad det är med folk. Bangar hit och dit. Jag var ju laddad till tusen. Hade ju till och med fått med min kära vän LisaB på noterna. Det slutade med att hon, jag och Anton satt och kollade på SexAndTheCity och pratade hemma hos mig. Helt okej kväll men jag hade ju sett fram emot PARTY!

Idag ska jag ta fram andra pärmen och börja läsa igen till traineeprovet.
I WILL ROCK THIS TRAINEETEST!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0