HELGEN!

I vilken ände ska jag börja?


Min helg började riktigt när V kom med tåget halv sju i fredags kväll. Hämtade honom nere på stationen och började direkt pladdra om allt vi förmodligen missat i varandras liv. Väl hemma hos mig så blev det riktigt slappt och vi lagade tacos för att sedan mysa framför Let's Dance.

Ingen av oss kunde sova riktigt bra under natten så jag var hur trött som helst på jobbet i lördags. Men dagen gick ändå väldigt bra och fort. Så vid halv sex var jag hemma igen och hade hämtat bilen hos morbror. V hade försökt plugga, men då han upptäckte på fredagskvällen att jag hade Canal+ Sport som visade fotboll så hade han fastnat framför det. Det tog ett tag innan vi kom fram till vad vi skulle äta, för båda var riktigt hungriga. Det blev till slut en gyrossallad för mig och en pizza för V från Gu Va Gott!!

Kvällen avnjöts i soffan framför Körslaget, men jag var riktigt trött och somnade ifrån ibland. Sen började en riktigt bra film World Trade Center. Men som till Körslaget så somnade jag ibland ifrån och när jag väl borstade tänderna för att stupa i säng så blev jag pigg och fortsatte kolla.

Sen var jag riktigt hyperpigg och kunde absolut inte sova, inte heller V kunde sova. Vi låg och snackade hela natten typ. Hur mysigt som helst. Fast jag fick panik när jag insåg att det bara var en timme tills vi va tvungna att gå upp för att bege oss upp till Skavsta flygplats. Så jag tvingade mig själv att sova den timmen.

På väg upp till Skavsta flygplats så blev vi invinkade för en nykterhetskontroll, jag fck visa körkortet och blåsa ( såklart gick det bra! ) . Det blev ett väldigt fysiskt hejdå, men vad hade vi förväntat oss? När vi attraherade av varandra är det väl inte så konstigt, eller?

Jobbet i söndags blev dock väldigt tröttsamt, eftersom jag inte sovit på hela natten ( jo en timme, men vaddå? ) . Jag och C gick och hetsdrack cola hela dagen för att kunna hålla ögonen öppna.  Till slut vände det och jag blev pigg igen, JIPPIE! Efter jobbet åkte jag och lämnade bilen till morbror igen, TACK för lånet snälla morbror!

Efter att jag kommit hem så gick jag som en zombie här hemma. Jag va sååå trött men tröck i alla fall i mig lite av våra tacorester från i fredags innan jag somnade på soffan. Vaknade vid halv nio och hoppade rakt in i varm och skön dusch. Sen blev det raka vägen i säng.


Den här helgen blev inte alls som jag trodde. Jag hade inga som helst förväntningar men anade lite i alla fall. Vi vet att vi funkar riktigt bra ihop, absolut, men det finns alltid något som gör att vi tvekar riktigt mycket, även fast vi känner att det är riktigt bra. Jag vet inte om jag är beredd på allt vad det innebär att fortsätta träffas. Så tiden får utvisa hur det blir.

Det var i alla fall en helg som bjöd på många återblickar till våra galna fester i korridoren. Sen var det hur mysigt som helst, vi var nära varandra hela helgen och det kändes helt naturligt. Inget annat hade varit normalt för oss. Blev också ganska mycket att ligga och prata om allt och ingenting.


V kommer alltid finnas i mitt hjärta men mer vet jag inte . . .



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0