Jimmy Jansson

Säg Jimmy Jansson, då tänker jag : Nathis & Teggan, det var somrarna 2005 och 2006

Det var då allting var som bäst. Det var vi, och vi hade så underbart kul. Två bästa vänner som tog vara på varje sekund tillsammans. Allt underlättade när vi båda fick körkort och vi kunde skippa iaf 50% av allt bussåkande. Vi älskade att sitta i bilen med Jimmy Jansson på högsta volym och solbrillorna på. Det var tider.

Allting är annorlunda nu . . .
VARFÖR?


Som ni kanske har fattat går jag runt här i lägenheten och lyssnar på Jimmy Jansson, drömmer mig bort till bland de bästa åren i mitt liv. För ja, det var det. Det hade sina mörka sidor också, men vem vill tänka tillbaka på det?

Jag vet inte om hon läser min blogg, men känns på något sätt dystert att vi börjat 2009 utan varandra. 13 dagar har gått på det nya året och vi har inte hört av oss till varandra. Är det såhär vi vill ha det?

Jag är i alla fall väldigt glad att jag fick den tid jag fick med Sarah. Kanske är den slut nu, kanske inte. Tiden får utvisa det.



Kommentarer
Postat av: Marie

Jimmy Jansson är bäst!

2009-01-17 @ 19:45:05
URL: http://mariestayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0