JOBB!

JAAAA!

Har nog aldrig varit såhär glad för att jag ska gå och jobba, mina vänner!

Jag klarade TEST2 och nu kan jag gå och jobba. Jag känner mig pigg och kry. INGEN FEBER! Efter nästan tre timmar på stan så hittade jag också födelsedagspresenterna. Men det var mycket svårt, till slut ringde jag mamma ( efter att jag gått stan runt två varv). Då släppte det lite iaf.

Imorgon sitter jag på tåget upp till Södertälje och vi kommer att festafestafesta. Fira att Rahmas syster Kawsar fyller 25 år. Sen fyller ju Rahma 24 på måndag, då får hon också paket.

Dags att bege sig till spårvagnen!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: japp är 86.a.. men jag tycker jag känner igen dig lite! hihi



Jag hade ett bra nyår. väldigt lugnt, hur hade du det?



kram

2009-01-02 @ 21:26:50
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0