Kondis?

Innebandy med jobbarkompisarna efter en hel dags jobb resulterade i att jag, ännu en gång, insåg att min kondition har nått botten hundra gånger om. Hur kunde det bli såhär?  Jag som alltid har rört på mig och aldrig tyckt att det är jobbigt tycker nu att varje steg jag tar i inomhushallen är en kilometer eller nåt.

Någon som känner igen sig i detta?

Det var jag och killarna ( Anton, Danne, Chrille och Antons lillebror David ) som lirade. Kul är det, men som sagt, jobbigt. Känns som jag har noll kontroll över klubban, jag är så van vid att använda mina fötter och en större boll ( fotboll alltså ) så det blir helt fel när jag ska lira innebandy.

Jobbade mitt "en-gång-i-månads-pass" a la 11-20 innan innebandyn. Det gick faktiskt väldigt bra måste jag säga, lite kök, lite drive och lite kassa. En allt-i-allo blev jag idag. Det är skönt att variera lite.

Imorgon blir det att jobba öppning ( borde sovit för länge sen egentligen, men måste varva ner ) så det blir en tidig morgon. Sen har jag tvättstugan hela eftermiddagen och kvällen, kanske att jag hinner ner till F&S för ett pass. Vi får se, för plugget blir också lidande. Jag måste hinna med det jag ska nu alltså.

FÖRRESTEN!
Jag har blivit beroende av SexAndTheCity, ser det hela tiden. Skippar alla TVprogram och ser min box istället. Vill ha filmen också, måste ha den för den är bara en måste-film. SexAndTheCity it is <3



PUSS

Kommentarer
Postat av: Kregert

du är inte ensam, jag är oxå beroende. Helt sjuk. Drömmer to.m om det :(

2009-01-28 @ 17:31:56
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Haha, jag är likadan fast jag tittar perverst mycket på Desperate Housewives istället.

2009-01-31 @ 15:28:10
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0