LÖRDAG

Lördag, och jag är ledig och har inte bestämt något alls för idag. Jag ska sätta mig och läsa igenom pärmen och göra anteckningar och sen blir det att renskriva alla anteckningar också, på datorn. Jag känner mig faktiskt taggad till tusen.

Imorse vaknade jag vid halv nio och var på F&S strax före halv elva. Jag hade sett fram emot ett MedelPass med Anette, men hon var sjuk så Marie ersatte henne vilket hon gjorde väldigt bra för svetten bara rann om mig. Kändes som någon hällde vatten över mitt huvud som rann ner för ansikte och "bringa". Nu känner jag mig pigg och fit.

Har precis ätit ett mellanmål och ska hoppa in i duscen för att sedan ta tag i plugget!


KVÄLLEN:
- TacoMys
- Körslaget
- Pluggeliplugg



HEJ SÅLÄNGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0