Monday

Måndag och jag är ledig :)

Känns lite skönt att vara ledig efter den här helgen. Har suttit och lusläst massa bloggar, jag missade en del i helgen. Hade ju inte tid att sitta framför min kära dumburk då. Så nu tar jag igen det medan jag tvättar som en toka. Tvättar allt i tvättkorgen, ska tvätta mitt nya påslakarnset som jag fick i julklapp tänkte jag. Så ska jag sätta fart att plocka lite i lägenheten sen helgen. Lite disk står också och väntar på mig.

Bestämde först att jag och syster skulle träna vid fyra men så smsa hon och sa att hon slutade tidigt och skulle träna nu vid tolv istället. Så då blev det inte att träna vid fyra utan väntar tills sex istället, så hinner jag torka alla mina kläder ordentligt. Tråkigt att jag inte får träffa systeryster, men hon ville ju prompt hem tidigt. Annars hade jag bjudit henne på pannkakor till lunch.

LET'S DANCE
Ja vad tyckte ni om startfältet i Let's Dance?
Det fanns ju väldigt mycket potential hos vissa, men andra kommer nog gå ner i stöpet direkt. Är alltid kul att se personer som inte riktigt har rytmen i sina kroppar. Jag fick mig ett gott skratt åt CarlJan i alla fall, hahaha. Min favorit är nog . . . Morgan Alling!! Sen kan jag hålla med om att Laila Bagge, Magdalena Graaf och BlondinBella har mycket potential ( eller Laila är ju helt outstanding, men det ska man väl vara när man dansat jazz och balett innan? ) .

Just nu är jag inne i sån där period då jag vill inhandla lite grejer till lägenheten ( dock finns inte pengarna . . . ) . Jag känner att jag saknar att ha något att ställa laptopen på, samtidigt som jag vill få upp min skrivare, jag behöver: ett fint sidobord i serien Leksvik från IKEA. Sen vill jag ha en kombinerad läs/dimmer-lampa. Ett väggvitrinskåp över TVmöbeln där jag kan ha mina DVDfilmer, jag behöver: ett fint väggvitrinskåp i serien Leksvik från IKEA. Sen är det lite småkrafs som man alltid behöver.

Ner till tvättstugan igen sen blir det plock i lägenheten av innan:
 MY PANNCAKES!!




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0