Perfect day?

it's such a perfect day
or?

Indigos Perfect Day spelas på radion just nu. Men idag är det absolut inte min perfect day, har avslutat min natthelg och är skitseg ( seg som sirap ). Imorrn är det det back to business again, ett 11-20pass hägrar.

Idag skulle jag tränat med SofiaKB vid 17 men pappsen kom hem från USA igår och ville gärna att jag kom ut till dom idag. Så jag får ta igen träningen en annan dag faktiskt. Vill ju ut och se bilder och framförallt se vad han har köpt med sig hem. Så ska väl ta någon buss senare.




D a g e n s   T O   D O :
<3  Diska
<3  Plocka undan alla kläder på golvet
<3  Laga mat
<3  PLUGGA




På onsdag är det bara en vecka kvar . . . Massa tankar virvlar omkring i huvudet just nu men jag har fått massa peppning från C så det borde inte va några problem. Har ju förberett mig i typ ett halvår nu! Så jag ska bara klara detta.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Kregert

Klart du ska träffa pappa! Hälsa! träningen tar vi snart ändå ;)

2009-01-26 @ 19:08:34
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0