SAKNAR!


Jag saknar de desperata hemmafruarna! Jag vill ha nya avsnitt nu!!! I väntan på dem får jag väl öppna boxen till säsong fyra. Kanske blir så ikväll när syster kommer på besök. Ska fixa tacos då också. Ska bli myspys! Det är vad jag kallar vardagslyx.

Tänk vad olika hemmafruarna i Desperate Houswives är. Gabrielle, hon har gått från fräsch lyxhustru till utsliten tvåbarnsmamma. Lynette, hon har genomgått många faser och älskade inte livet som hemmafru när barnen var små men nu är hennes barn större och hon har också gått igenom en svår period med strålbehandling för cancer. Bree, den pedanta hemmafrun som älskade att visa upp sin perfekta fasad genom middagsbjudningar och så vidare men nu är hon en framgångsrik receptförfattare och har en cateringfirma. Susan, jobbade hemifrån med sina barnböcker och föll pladask för grannen Mike, efter många år fick hon sin Mike men allt slutade med en skilsmässa efter bröllop och ett barn.

Tänk vad livet vänder på bara en sekund. Lev livet, låt inte livet leva själv!


Nu tänkte jag sätta fart och börja plocka in det jag inhandlade på MAXI i mina skåp. Sedan ska jag sätta igång och städa lägenheten så att den är fin när systeryster kommer hit. Det är ju det bästa som finns, att ha ett rent hem!

TACK MORMOR för att du följde med mig idag!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0