TELIA

Jaha, då har man fått sin första påminnelse om en faktura Telia inte ens skickat till mig. Och nu var hon så snäll att hon förklarade att Bredbandstelefonin inte har samma faktura, utan telefonin är för sig. Såååå jobbigt. Varför då för? Onödigt med två utskick, två kuvert, tycker jag!

Blev ju skitskraj när det står att den kommer gå till inkasso om det är så att jag inte betalar. Jag blev riktigt irriterad, för det är en faktura jag absolut inte fått, då skulle jag väl betalat den? Ibland tror jag att de är ett packe nollor som sitter på Telia, förutom ElinPelin då.

Nu ska man väl äta lite frukost då . . . En annan har ju jobbat natt. Ska ner en sväng på stan sen.



HEJHOPP

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt blogg!

2009-01-17 @ 13:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0