Träningsvärk? NEJ!

Konstigt nog har jag ingen träningsvärk idag. Fast att det kändes som att jag skulle ha det efter det underbart roliga passet igår. Skulle rekommendera Er att gå på Linda Gabrielssons pass på Friskis&Svettis i Norrköping. Hon hoppade in för någon annan igår men har sitt pass på söndagar klockan 11.

Idag är en ny dag och jag tar nya tag. Jag måste försöka komma fram till ett beslut angående V. Ska jag släppa taget? På riktigt? Vad är värt? Är det värt att gå runt och undra fram och tillbaka? Många frågor som inte har några bra svar. BLÄ!

Dags för en liten frukost nu. Såhär vid elva, men är man trött och vill sova så är man.



Dagens TO DO:

- Diska
- Vika tvätt
- Promenad ner till jobbet och samtala med chefen
- Träna aerobics basic
- Innebandy?
- Plugga?



Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: madeleine

träningsverken kommer efter två dagar, det man kan känna och dagen efter är fortfarande mjölksyran i musklerna:) så imorgon kanske den kommer . puss på dig

2009-01-13 @ 15:38:40
URL: http://madeleiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0