Jag är så lycklig <3

Nu har jag varit sjukt dålig på att uppdatera här ett tag, men det har varit så mycket annat att tänka på. Eller annat och annat, det stavas D A N I E L . Ja jag är såååå kär. Så det finns inte i min värld, var sjukt länge sedan jag kände såhär. Det känns för bra för att vara sant, men det är sant.

Imorgon går jag på semester i två veckor, ska bli otroligt skönt. Första veckan ska jag tillbringa med Daniel, då han bor hos mig. Sen blir det även lite personalfest på onsdag, brännboll och grillning som sedan förmodligen avslutas med en utgång.

På lördag eller söndag åker jag med mamma och pappa till Norrland en vecka. Ska bli skönt, men lite tråkigt att inte syrran följer med och att jag inte får träffa Daniel på typ två veckor. . .

Dags att städa, diska och baka äpplepaj, Daniel är o kollar på fotbollsmatch på O'Learys med Lagge. Sen blir det äpplepaj här och sen skulle jag visst med dom på bio (Terminator tydligen).


PUSS

Kommentarer
Postat av: em

jag har glömt en sak! tältet. tänkte om jag kasnke kan komma och hämta det någondag snart? hörde att du drar iväg på lördag va? puss

2009-07-07 @ 20:49:04
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0