Kär kallas det

Underbara underbara helg <3

I fredags kom Daniel ner från Stockholm och spenderade helgen här med mig. Som jag längtat efter honom, varje dag sedan jag lämnade Stockholm. Han får mig att känna mig alldeles varm i kroppen och jag vill inte sluta le.

Kär kallas det . . .


Igår var vi på Simons inflyttningsfest på Styrmansgatan 10. Schysst lägenhet ponken hade skaffat då, lite avis blev jag faktiskt. Trevligt folk och god dricka gjorde mig riktigt varm i kläderna. Vi begav oss till HUGO runt tolvtiden och jag och Daniel gick hem vid halv två - kvart i två.

Hade en underbart mysig morgon och dag. Ingen kan få mig att känna mig så lycklig som han.

Dags att diska och fixa runt lite i lägenheten innan jag kryper ner i sängen och laddar för en arbetsdag imorgon. Jobbar från 7 till 17 och det är inte kul. Men det ger pengar och jag har börjat tycka om mitt jobb igen, va inne i en svacka förut.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0