Lonely

Sitter i mörkret i min lägenhet och hör regnet stå som spön i backen utanför mitt öppna fönster. Det är härligt med regn men ändå inte, jag har semester nu och det har knappt varit uppehåll en dag min första vecka. Det känns inte så vidare roligt men vad gör man? Det kan man ju inte veta när man söker sin semester.

Daniel åkte hem vid tre och det blev sååå tomt här. Har haft en underbar vecka med honom, känns så rätt. Vi har gått på bio, myst massa, kollat filmer, ätit god mat, varit på IKEA, ja vi har hunnit med en del även om vädret varit pissdåligt. Nu får jag vänta tills onsdagkväll tills jag får krama och pussa på min baby igen. Men det är väl bara att vänja sig vid det, då det kommer säkerligen gå ännu längre tid emellan gångerna i framtiden.

Ikväll ska jag nog kolla på Sommarkrysset och Ondskan, båda på tv4 ikväll. Så ska jag plocka i lägenheten med ( bädda rent, diska, fixa iordning alla lådor och korgar i rumsavdelaren och i bokhyllan ). Mysig kväll för mig själv med andra ord.

Nehe om man ska få något gjort måste jag nog ta mig ur soffan NU!


Tyvärr blev det ingen grillfest för min del, vädret är så förbenat dåligt så jag hoppa över. Sorry Tes!




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0