Nattblogg

Sitter här i min ensamhet och väntar på att tvättmaskinerna ska bli färdiga. Hände en olycka när vi skulle gå ut med vagnarna när vi stängde. Tove såg nog inte att hinken med stekfettet stod ostadigt och tappar greppet om vagnen, som hinken står på, och den åker på min vagn och hela hinken med stekfett välter över mina fötter. Det studsar upp massor på mina nya jeans och mina skor var helt dränkta i stekfett. Mindre kul kan man väl säga. Jag e dölack, men de e bara för det va mina favoritbyxor och skor. Såååå typiskt., hoppas bara de blir rena annars får MAX betala mina byxor Samtidigt som jag ville komma i säng rätt skapligt inatt eftersom jag ska fika med Fia innan jobbet imorrn.

Tänk va bra allt flyter på när man jobbar med såna som har tempot uppe. Jag blir så glad av det. Kommer nog leva på detta länge nu. Tänk om det kunde vara så jämt. Men klart man förstår såna som inte jobbar så ofta, de får inte in ett flyt i det hela.

Som sagt, imorgon blir det fika med Sofia innan jobbet. Det blir nog så kallad frukost för mig, för jag lär ju inte äta nåt innan jag träffar henne. Ska bli kul, va ungefär en vecka sen. Hon behöver nog prata av sig lite också tror jag, eller helt tvärtom snacka om nåt riktigt roligt.

Ska nog bege mig in i duschen innan tvättmaskinerna blir klara.

Undra hur min baby mår. Han kunde ju i alla fall somna, för han svara inte på mitt sista sms. Stackarn, va på dåligt humör. Synd att inte jag kunde va där och muntra upp honom eller bara varit förbannad tillsammans med honom <3



PUSS


UPDATE! 

Mina byxor blev rena. YES!!!!!!
Skorna får jag se imorrn. . . när de torkat

Kommentarer
Postat av: Kregert

Kul att ses igen, tycker de går lite för sällan mellan gångerna nu för tiden :(

2009-07-22 @ 16:47:20
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0