Nattblogg

Nu nattbloggar jag igen. Ska strax hoppa in i duscen och bli fräsch för sängen. Sen imorgon ska jag städa lägenheten innan jobbet. UGH! Men jag måste. Daniel kommer ju på fredag och då har jag ingen chans att städa då jag jobbar natt torsdag och börjar jobba redan vid två på fredag. Så det är bara att få upp mitt feta arsel och börja städa imorrn.

Kul och jobba med syster idag, hon var riktigt duktig. Hjälpte mig i driven och massa. Sjukt imponerad av henne faktiskt, började packa påsar till driven utan att jag sagt nåt. LOVE YOU SIS <3


Jag vill ha fredag. Jag vill ha fredag. Jag vill ha fredag. Jag vill ha fredag.
J A G  V I L L  H A  F R E D A G !  J A G  V I L L  H A  F R E D A G ! 


Träffade Fia idag btw. En långfika på Fräckas såklart! Greken ska det va, blev det för hela slanten. Så det blev en lite dyrare frukost än vanligt. Men men. Fika på Fräckas med Fia är ju bara ett måste.


GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Sister

Ahw, thank you sis. <3 tyckte det va super kul att jobba med dig med ju! :) LOVE YOU TOO!

2009-07-23 @ 10:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0