Nattblogg

Nu sitter jag här hemma i soffan, jag stängde inatt tillsammans med brudarna Tove och Becka. Det gick bra och båda va jätteduktiga, skönt att jobba med människor som är självgående. Jag trodde det skulle gå riktigt trögt att komma tillbaka till jobbet och hålla tempot, men så svårt var det inte. Känns som jag aldrig varit ledig nu.

Imorgon ska jag vara på jobbet en timme innan jag börjar, för jag har ju en arbetsuppgift som jag gör utöver mitt vanliga arbete. Så den ska jag pyssla med innan jobbet startar, men såklart får jag betalt för det.

Längtar som tusan då Daniel kommer ner på fredag och jag får pussa på honom igen. Vi ska på Simons inflyttningsfest på lördag, det ska bli kul som tusan. Ska inhandla lite gott dricka tills dess, mumma! Får se vad man hittar på för rolig inflyttningspresent till herrn.


Äntligen har Simon blivit vuxen och flyttat hemifrån ;)


Dags o sova kära vänner, men först en dusch!



GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0