No No No Norrland

Nej kära vänner det blir inget Norrland. Tågbiljetterna kändes för dyra, bättre att lägga det på resorna till och från min baby i Stockholm. Det var inte bara jag som tyckte, mamma och pappa tyckte de va lite för mycket för 5-6 dagar. Jag får planera min semester lite bättre nästa år, så jag kan åka upp två veckor med mamma och pappa och förhoppningsvis systeryster också.

Så nu blir det att åka till Stockholm och baby på onsdag eller torsdag och spendera hela helgen där med honom. Det ska bli riktigt nice måste jag säga. För han åker ju hem imorgon och jag kommer sakna honom allt för mycket. Men ett härligt avslut ska han få. Jag har ju planerat en mycket rolig överraskning för honom snart. Ska hämta upp honom om en timme hos Lagge för att dra med honom på överraskningen.

Imorgon är det grillkväll hos Tessan och jag hoppas på en lyckad tillställning. Måste bara få tag i Fia bara, hon e typ okontaktbar. Men fick reda på att hon visst va på jobbavslutning. Så får väl försöka senare eller imorrn.


PUSS PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0