STHLM

Nu är jag hos baby i Sthlm, han jobbar just nu så jag sitter och bloggar innan jag ska bege mig ut i solen och ta med mig min bok som jag läser. Ska gå till Tessinsparken, som inte alls ligger så långt bort från där baby bor. Sen hoppas jag att han kommer hem i tid så vi hinner in till city och shoppa lite till honom ( och kanske lite till mig... ), han behöver nämligen ett par skor för dom han har nu är riktigt sönder.

Kom upp hit igår och jag va så lycklig när jag äntligen fick slänga mig i hans famn och pussa på honom. Hade en riktigt mysig eftermiddag/kväll med massa mys och god mat. Lika underbart var det att vakna upp med Daniel brevid mig.

Märks det att jag är kär??

Imorgon ska jag träffa Frida, ja Frida från Kalmar ( eller Sthlm nu... ). Ska smsa henne senare och se vad vi ska bestämma om imorrn. Kommer i alla fall bli riktigt kul att träffa henne.

På lördag blir det Gröna Lund om det är fint v'äder, annars får vi hitta på något annat.

Nehe ni nu ska jag ut i parken och njuta av det fina vädret.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0