Underbara semester

Fast vädret är pissigt så är det underbart med semester. För min baby är här, han är underbar. Vi har så otroligt roligt tillsammans. Kunde aldrig tro detta skulle ske.

Sitter och väntar på att D ska komma från sin promenad med Lagge, för vi ska se Australia och äta chips. Ska bli myyys. Imorgon ska vi nog sova länge och sen på kvällen ska vi ut och käka och sen har jag en överraskning för honom. Ska bli så kul, han vet inte alls vad det är och han är så frustrerad för det.

Nehe om man skulle ta tag i disken innan han kommer så man slipper den imorrn. Skulle ju kanske vara bra. Men e ju nåååågot seg måste jag ju tillägga, vädret gör ju att man går omkring o gäspar konstant.

Den här bilden är på mig o sis från igår, när vi spelade brännboll med jobbet:




PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0