Vad är väl en renbäddad säng?

Om inte alldeles, alldeles underbart !

Vad är bättre än att krypa ner i en renbäddad säng? Det finns inte mycket som är bättre än det. Jag älskart i alla fall.

Sitter och kollar på Lotta på Liseberg, Lasse Berghagen är med ikväll. Lite roligt att han är med i Lottas allsångsprogram när han ledde Allsång på Skansen förut. Både han och Lotta är riktigt bra Allsångsledare, saknar Lasse i Allsång på Skansen. It's not the same without Lasse Berghagen.

Imorgon hoppas jag på sol, för då ska jag och systeryster till Centralbadet (kanske?) och sola och bada. Annars får vi väl hitta på nåt annat, springa runt Strömmen lr nåt. Sen på onsdag bär det av till Stockholm och baby men innan ska jag luncha med bästa Simon.
 
Im so happy Im so glad that I found you <3



Om jag skulle ta och fixa lite med att sätta ihop de sista lådorna som ska på plats i rumsavdelaren tror jag. Sen är allt på plats från IKEA. Är egentligen lite saker jag skulle vilja inhandla och komplettera med, men det får vänta tills i höst nån gång. Först ska jag och baby iväg på solsemester i slutet av september.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0