Börjar sommaren efter midsommar eller?

Ja när börjar egentligen sommaren? Vi har bara fått små smakprov på den än så länge. Jag vill ha sommar nu, få njuta på mina lediga dagar och gå härliga varma kvällspromenader runt strömmen. Jag vill bara ha sommar!! Är det för mycket begärt? Det tycker faktiskt inte jag.

Nu har jag lagt en jobbarhelg bakom mig och siktar framåt mot fyra dagars dagjobb innan jag har ledig helg från klockan tre på midsommarafton till klockan halv fem på måndag eftermiddag. Inte för att jag vet vad jag ska göra på midsommarafton än men det löser sig väl.

Nu ska jag strax börja plocka här i lägenheten och göra mig iordning för att sen (förhoppningsvis) träffa Elin för en fika, tror jag bestämt. En runda på stan också kanske, får passa på när jag är ledig jue.

I fredags blev det en spontanutgång med Eva, det blev en riktigt lyckad kväll. Hon kom hem till mig vid tio-tiden och vi duschade och gjorde oss iordning medan vi drack lite gott. Vi tog väldigt lång tid på oss och vips så va klockan ett och vi tog en taxi ner till Palace och mötte upp Simon, Lagge och Ante därinne och dansade natten lång (de två timmarna som var kvar innan stället stängde).

Jag e så lycklig <3


PUSS


Kommentarer
Postat av: Kregert

Vi borde ta en promenad snart ;)

2009-06-16 @ 21:10:15
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0